söndag 21 februari 2010

Union Square Greenmarket



I lördags i solskenet begav jag mig till Union Square för att kolla in deras lördagsmarknad. Massor med folk som kryssade mellan olika stånd som sålde frukt, grönsaker, blommor, nybakat bröd mm.


Det fanns även chans att adoptera en kattunge eller hundvalp för den som ville. Med tanke på vad Elin såg i korridoren häromdagen kanske inte en kattunge hade varit helt fel...





























På väg för att möta upp med de andra utanför Empire State Building gick jag förbi den välkända Flatiron Building.

Vi har nu varit i New York i en och en halv vecka och mycket har hänt och mycket har vi sett. Det härliga med New York är att oavsett hur höga förväntningar man har i den är stan så lyckas de alltid överträffas. Det blir bara bättre och bättre! Så ser helt klart fram emot var våren har att vänta!
Sara

2 kommentarer:

  1. Hm.. Nu blir jag ju lite sugen ändå! Och jag som har varit superanti på att åka tillbaka..

    Det är verkligen jättekul att få följa dig här vännen min <3
    Alien

    SvaraRadera
  2. Halla dar!
    Har frossat runt i er blogg nu, vilket aventyr ni ar ute pa. Mkt kul att folja har fran andra sidan varlden. Lackra bilder ocksa!

    Ingen fara med FB incidenten Elin, det ar ju sant som hander :) Ha det underbart och kor hart darborta. / Joel B

    SvaraRadera