söndag 18 april 2010

Shake Shack

På torsdagen efter labbet var det så dags att hänga på ngr från labbet till Madison Square Park för lite matfrossa. Ja för det var vad vi blev lovade att en måltid på Shake Shack skulle innebära. Efter mkt köande (eller inte så mkt för oss för ngr av våra hade redan väntat ett tag...) beställde vi den klassiska burgaren och milkshaken (choklad såklart!). Ja, här har ni oss, lever the american way helt och fullt ut! Men grymt gott var det, mäktigt men gott! Väl värt ett besök, så himla mysigt att sitta under traden med lampor och njuta av NY-kvällen med gott att äta och kul sällskap!




Vi blev kvar länge...


Jag förklarar mig oskyldig till anklagelserna om att jag fotar for mycket.



Nu hoppas jag att askmolnet lägger sig snart så att Lotta kan komma!!
God natt!

Sara

4 kommentarer:

  1. Men åh så synd att den dinosaurietiden gjorde sig påmind genom en dum vulkan! Det kunde ju inte ha timat sämre..
    alina

    SvaraRadera
  2. Hey, dar! Och jag som inte lagt upp burgar bilden pa dig och sa passar du pa nar jag ar out of town va! Det ar pay back time.. ;) Puss pa dig gumman!

    SvaraRadera
  3. Haha, nu far du ju ge dig!! Det ar inte ens jamforbara bilder ju och det vet du mkt val!! Kommer du hem snart? Tomt utan dig! :) PUSS

    SvaraRadera
  4. Mums vad gott det ser ut! Far man hanga pa nasta gang ni ska dit?
    Pussar pa er/
    Ingrid

    SvaraRadera