onsdag 14 april 2010

Och så kom familjen Renberg

Senaste veckan har vi haft min pappa och syster på besök här borta. Fullspäckade dagar med strålande väder, tror nog vi har sett allt och litet till! Lämpligt nog skulle handledaren till Canada över helgen så ingen som märkte att vi saknades på labbet ett par dagar...

Under besöket hanns det med båttur runt Manhattan i 30 graders varme, MoMA och the Met, Central Park, brunch, Empire State Building, Brooklyn Bridge, Chinatown och Little Italy, Financial District med Ground Zero och så shopping såklart, syrran var ju med! ;)

Bäst var nog ändå vår avslutande kväll på Broadway med the Phantom of the Opera! Ja det var så fantastiskt att det knappt går att beskriva...musiken och alla effekter mellan olika scener var imponerande! En riktigt bra avslutning pa en riktigt bra vecka! Tack för besöket!

Sara








































Svart for amerikanarna att forsta min pappas namn...











4 kommentarer:

  1. Åh så härligt ni ser ut att ha haft det med besök! Alltid kul att själv få guida runt i "sin" stad. Men jag kan fortfarande inte släppa att ni sett Fantomen på Operan, jag dööör av avundsjuka!
    Pussar på er båda två!
    /Ingo

    SvaraRadera
  2. MYS! Sista bilden är ju verkligen kanon! ´Här i etuna snöade det i morse.. Behöver jag säga mer?!
    //Alien

    SvaraRadera
  3. Många grymma kort ni tagit! Duktiga ni är på att fota=). låter som ni har det bra, trevligt med lite besök från verkligheten hemma i sverige. Ha det gott! kram Karin

    SvaraRadera
  4. Så ljuvligt fint det är med vår! Njut lite för mig med, saknar den skira grönskan och alla nyutslagna blommor!
    Kramar

    SvaraRadera